2014. június 27., péntek

*Chapter 4. - Az álom utáni valóság


A buszon tolongás volt, azon a reggelen éreztem magam a legkellemetlenebbül George mellett.
-          Mi a baj? Nem mondasz semmit amióta elindultunk! – a fiú bizalmasan a vállamra tette a kezét, de én inkább elhúzódtam. Istenem, azok a lábak és az a száj… Teljesen álomvilágban éltem még a felkelésem után fél órával is.
-          Ööö jól aludtam… meg álmodtam is. – elhallgattam az utolsót, nem akartam konkrétan bevezetni a titkaimba. Régen is ábrándoztam, de ennyire tiszta egy álmom sem volt.
-          Aha, persze. Valamelyik nap veled fogok aludni, kíváncsi vagyok, hogy miért vagy ennyire kisimult! – rám kacsintott.
-          Felőlem, van hely a padlón. Megérkeztünk! – gyorsan ki akartam szállni ebből a torokszorító buszból és a beszélgetésből. Köszönés nélkül befutottam a suliba, mint egy menekült. Ledobtam a táskámat a helyemre és a lányokhoz siettem.
-          Sziasztok, Csajok! Nem fogjátok elhinni, hogy milyen jó éjszakám volt! – már az osztályban ültek, mivel egy kicsit későn tudtam beérni az iskolába. A nyakukba ugortam, aztán el kezdtek kérdezősködni.
-          Végre összejöttél George-al? – Evelyn szeme kikerekedett, utána pedig ujjongott. A többiek is a csapatunkhoz vergődtek, erre már ők is kíváncsiak voltak.
-          Nem. Mással. Shane-el, persze csak álmodtam, de olyan valósághű volt. – a kezemet a szívemhez tettem és a gondolattól is összeborzongtam.
-          Ki az a Shane? Ismerem? – összekulcsolta a karjait, amire Anette is felfigyelt.
-          Nem, vagyis nem tudom. Életemben nem láttam, de este olyan élethű volt. Ha nem kelek fel, akkor lefeküdtem volna vele. – izgatott a dolog, soha nem volt kapcsolatom senkivel. A szemeim előtt láttam a jól kidolgozott testét, ahogyan a magáévá akar tenni. Az ajkaimba haraptam, meg akarom ismerni azt az embert!
-          Hátha egyszer találkozol vele, és egymásba szerettek! – bekapcsolódott a beszélgetésbe Anette is. A lányra leginkább a romantika és a rózsaszín köd a jellemző, mindenben a pozitívat látja. A virágos szoknyás barátnőm keresztbe tett lábakkal ábrándozott, állandóan ilyen pozícióban volt. Néha horoszkópokat is készít a szerelmesek számára, vadul ragaszkodik a megírt dolgokban.
-          A te horoszkópodat tudom, az övé micsoda? – elővette a firkálós füzetét és vallatni kezdett.
-          Hagyjad már! Szerinted este erről dumáltak, meg mellette sakkoztak, mi?! – az egyik fiú is becsatlakozott a kis beszélgető csoportunkba.
-          Rajzold le Shane alakját! Nagyon szépen tudsz embert ábrázolni, kíváncsi vagyok arra a szívtipróra! – dörzsölgette a tenyerét Evelyn.
-          Ez jó ötlet! Ha hazamegyek, azonnal nekiállok a rajznak! – már a bal szememmel figyeltem a tanár mozdulatait, ezért lassan a helyemre ültem és elővettem a füzeteimet. Az óra nem tudta lekötni az agyamat, így apró galacsinokat gyúrtam és az egyik lány haját kezdtem teli dobálni. A szőke hajú lány nem nagyon figyelt rám, 45 perc után már abbahagytam a tevékenységemet, nem akartam tovább rondítani a frizuráját. A szünetben kimentem egy kicsit az udvarra levegőzni, már éreztem a nyárias életérzést. Pár hét múlva jön a vizsgaidőszak, kedvem sincs az egészhez. A fülhallgatót bedugtam a fülembe és bekapcsoltam egy lágyabb zeneszámot. Az ajtóban megjelent George is, aki, mint mindig, jól nézett ki. Annyira bírtam, hogy a farmer rátapadt a formás hátsójára, körvonalazódott a feneke, sok lány megnézegette. A többi korabeli fiú viszont a térdéig letolta a nadrágját, miközben az alsógatyáját mutogatta, amit visszataszítónak tartok. Egy férfi viselje normálisan a nadrágot, ne járjon szinte félmeztelenül.
-          Úgy elbambultál, valami baj van? – megsimogatta a vállamat és leült a mellettem 
      levő padra.
-          Nagyon jó hátsód van! – beleharaptam az alsó ajkamba és zavarba ejtően pillantottam rá.
-          Belemarkolnál, mi? – lejjebb húzta a szemüvegét és ő is csábosan nézett. Sajnos elérte a hatását és elpirultam.
-          Ha megengeded, akkor egy eldugott sarokban megcsinálom én! – eltettem a 
       telefont, érdekelni kezdett a dolog, nem is tudom, hogy mióta szeretném megtenni. Jó, álmaim pasiját sem szeretném megcsalni, de a valóságban élünk és nem az álmokban.
-          Esetleg akkor, ha egyszer a barátnőm leszel! – átfogta a vállamat és magához húzott. Megszólalni sem tudtam, de abban a pillanatban bevillant az álom és az a rekedtes hang. Vajon láthatom még azt az őrülten jóképű férfit? Megborzoltam a tökéletesen belakkozott haját, és felálltam.
-          Jobb lesz, ha bemegyünk! – nyújtottam a kezemet, hogy könnyebben felállhasson. Nem válaszolt, viszont visszahúzott és az ölében találtam magam. Eléggé közelebbi kapcsolatom lett vele olyan másfél éve, sosem hagy békén ezzel a barátnős dumával. Néha olyan hangsúllyal tudja mondani, hogy a térdeimet sem érzem, furcsa módon zavarba jövök. A szokásos pillangók is repülnek, a vérnyomás is az egekbe szökik, de nem szeretném, ha egy fellángolás miatt menne tönkre a barátságunk. Volt egy komoly kapcsolata George-nak, azóta csak flörtölget a cicababákkal. Az a lány csúnyán ott hagyta, nekem pedig, mint elsőszámú barátnak, kötelességem volt a gondját viselnem a megtört szívű Rómeónak. A romantikus énje mindig valahogy megtorpan és elveszti az eszét, hiszen mondtam neki, hogy dobni fogja az a barna szépség, de nem hallgatott rám.
-          Olyan aranyos vagy ilyenkor! Milyen szép, kék szemed van! – közelebb hajolt, de én még időben leállítottam és visszalöktem. Számomra a barátság többet ér, de kitudja, lehet, hogy egyszer összejöhet a dolog…
-          Annyiszor megmondtam neked! A szemem szép, te is szép vagy, de nem lehet! Majd ha úgy hozz a sors, de az érettségi nagyon fontos dolog, szóval, most nem! – felálltunk és együtt mentünk be az osztályunkba. Láttam, hogy egy kicsit szomorú volt a viselkedésem miatt, de ezt ő is tudja.
-          Jó órát! – egy puszit adott az arcomra és felment az emeletre. A tanár már bent ült, sűrű bocsánatkérések közepette hátráltam az utolsó padhoz, ahol Evy meresztgette a szemeit.
-          Láttam, amit láttam! Ne mondj semmit! – ahogy szóra emeltem volna a számat, le is csitított. A füzetem lapját firkálgattam a maradék időben, ha lemaradtam, akkor a padtársam füzetét húztam félre.
-          El lettél lustulva! Az udvaron szépen néztetek ki! – megbökte az oldalamat, ami miatt kiejtettem a kezemből a tollat. Lehajoltam és felvettem a kék golyóstollamat, aztán választ adtam a meg nem kérdezett kérdésre.
-          Igen, majdnem megcsókolt, de visszatoltam. Számomra a barátság fontosabb, mint ez a bolond szerelemnek nevezett hülyeség! – érveltem az eszméim mellett.
-          Te tudod, de én már most megmondom neked, hogy jobban tennéd, ha összejönnél vele és boldogok lennétek! Évek óta ezt hajtogatom, de neked kell döntened! – a combomra csapott és elismerően rám nézett. Én a gondolataimba merülve egy pontra koncentráltam, teljesen el voltam bambulva. Miután a tanár hangosabb hangstílusa kizökkentett a meditálásomból, összecsuktam a füzetemet és letettem a fejemet a padra. Annyira szeretném már az évvégét, a bankettet, a szerenádot és a ballagást. Az élet tele van csupa nehézségekkel, viszont, ha túléljük azokat és megéljük ezeket a pillanatokat is, akkor az út a dicsőséghez és a boldogsághoz vezet. Ez lebegett a szemem előtt és bíztam benne, hogy egy nap sikerülni fognak a vágyaim.
-          Mivel George-nak szörf órája volt, ezért hazabuszoztam egyedül és beslattyogtam a házunkba. Ledobtam az asztalra a táskámat, lerúgtam magamról a cipőmet és felrohantam a szobámba, hogy elkészítsem azt a rajzot. Egy fehér papírlapot vettem elő és egy ceruzát. Kicsit izgultam a minősége miatt, de nekiláttam a feladatnak. Az érintések, a telt ajkai, a kockás és kidolgozott teste. Végig borzongtam a gondolattól is, de kezdett emberi alakja lenni a művemnek. Felelevenítettem azokat a pillanatokat, amiket Shane okozott nekem. Első szexuális élményem egy kitalált személlyel… Elég morbid, de titkon bíztam benne, hogy rátalálok erre a szívtipróra. Néha tartottam közben szünetet, de pár óra után elkészültem. Adele is hazaért addigra, mint utóbb kiderült, az egész délutánomat feláldoztam ezért az egy rajzért. A tesóm elől eldugtam a rajzot, még az kellene, hogy beáruljon anyának. Szépen az egyik mappába helyeztem a képet és betettem a táskámba. Egy kakaó társaságában beültem a televízió elé és merengve bámultam a képernyőt. Valami brazil szappanopera ment, pont egy olyan jelenet volt benne, amire egész életemben vártam.
-          Áhh, Rosa, fejezd be az álmodozást! Térj vissza a valóságba és fogadd el a sorsodat! Gyerünk tanulni! – a belső énem ezt sugallta. Nem tudtam vele vitatkozni, igaza volt. Itt az évvége, nem szabad abbahagynom a cél előtt. Estefelé megcsináltam pár leckémet, átnéztem még a tételeket és bizakodva elaludtam. Próbáltam magamban felidézni a múlt éjjeli álmomat, de nem jött össze, nem láttam Shane-t…


Sziasztok!:)
Mivel előző héten nem voltam itthon (táboroztam), így csak most tudtam elhozni nektek ezt a részt! Remélem tetszett nektek, nyugodtan írjatok véleményt, örömmel olvasom azokat! Nemsokára új designnal fog jelentkezni a blog…:)

További szép napot kívánok! Sz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése